Blogger Templates


P/S :

ι ℓσʌɛ ʏσʋ ,ι ℓσʌɛ ʏσʋ ,ι ℓσʌɛ ʏσʋ αи∂ ι ℓσʌɛ ʏσʋ ! ι ℓσʌɛ ʏσʋ ,ι ℓσʌɛ ʏσʋ ,ι ℓσʌɛ ʏσʋ αи∂ ι ℓσʌɛ ʏσʋ !

AL-kisah NSI -,-

Thanks to god ,il meet someone person like him . aku sangat bersyukur even kami tak selalu communicate. -,- actually luahan hati aku ,aku nak cakap yang aku sayang sangat dekat dia walaupun i tahu yang i tak dapat nak happy kan you .always scould you. im sorry and i wont do my mistake's again.setiap masa i think about you . :( you dont know how i feel right now.hope that you take a chance to read it. i need you right now.rasa nak menangis pun ada awak..adakah i buat you rimas in lifee you ?just tell me. i waiting for you from now on. hanya tuhan je tahu macam mana perasaan saya sekarang .i dpt rasa yg i cuma hanya mengharap dari you.and btw ,thanks being such nice with me before this.lots of helping me when il need it .very sorry to you . :( tk ada sebaik lelaki mcm awak .saya sangat hargai pengorbanan awak selama saya dgn awak .when im sad ,you make me happy ,when im miss you ,we meet for each other :') we meant for each other sayang. kalau ada jodoh tak ke mana kan? you always said that .sooo ,il hoping for that .kalau awak ada jodoh lain ,what can i DO just pray for your happiness and DOA untuk kehidupan awak okeyy? saya tak tahu ke mana awak menghilang ,saya rasa macam saya di pinggir kan. -,- tapela ,saya dah menangis daa ni bila cerita pasal kekasih kesayangan saia ! what can i do ? im always searching for him and him ! no ONE else. =,= . segala nya bermula pada awak buat saya happy.suka dan duka saya ! and i dont feel that you loving me



About Me

My photo
hello -,- .oke.for short im deyra.age 18 lol.stay klang.quite love to laugh ,anything to ask just be my follower,thankyou! i DO friendly with all type's of bangsa.

music's !


:D





Powered By Blogger

befday sayang :)

second LOVE !

Search This


♥ sibling ,they are soooo sweet .ilove both ♥


˙ ǝƃɐd ʎɯ oʇ ǝɯoɔןǝʍ 'ƃuıʇısıʌ ɹoɟ sʞuɐɥʇ
(: ǝɯ oʇ s,ɹnoʎ ʇɟǝן op ¡ ʞɔɐq noʎ ʇıɥ ןı
faham tak ?
if not sila teleng kan kepala anda.baru dapat membaca .sekian.

Sunday 31 July 2011

sahur bersama :')

Syukur ,masih d beri peluang untuk bertemu ,actually wanna thanks to nana ,yaya and adek ! ilove them .sebab dorang,aku bertemu.sebab mereka memahami aku .aku sayang korang.. and to my diy! sudi nak jumpa saya ,saya sayang awak sampai mati .saya rinduuuuuuu akan awak nanti .takecare yourself ,jangan noty noty ye .ingat saya kt sini yg sentiasa menunggu awak :') . aku baru balik pergi date actually ,for the last day mybe before dia tak ada kt sini .even sekejap je kut .pergi 'genting highland' tempat idaman dia bila status kami dah married' waaa.and then sahur sama sama ,sumpah ! sayang sangat sangat dan terlampau sayang kt awak !! ye ,saya nak buat pengakuan kepada anda semua saya menangis bila dia hantar saya balik AND! DIA TELAH BERBUAT SESUATU YG MENYEDIH KAN IS he( kiss me )and said 'dont want noty noty bila saya tak ada kt sini' ,cium saya pipi kiri kanan ,dahi saya and lastly *HUG me :( saya rasa sedih gilaaa .DIA SAHAJA in my lifee foreva ! 
awak tahu kan bertapa sayang nya saya dekat awak NORSHAHMIN IZZAD ,dan saya nak cakap selamat menyambut ramadhan al-mubarak kepada semua umat islam .pesanan terakhir 'miy ,awak jgn lupa puasa ye' jangan curicuri makan . :')


texting message this morning (!) :
miy : 
Norshahmin izzad ,awak kena tahu y die je dlm hati sy .tc ,sy rinduuu kan awak nanti :'(
diy : 
selamat pagi cintaku .diy baru nak keluar rumaa ondway pergi johor .awak jage laa diri elok' elok oke miy. tamoo noty' noty .sye sayang awak sangat deyra .
miy : 
morning my sayang ! okee,huh ! nangis sy tadii awk nak tnggal kan sy . :') awak pun tau ! ingat sy kt sini diy .danish n dania ada dgn sy ,as long im here. awak g jauh dr sy .
diy : 
tamoo nangis okee miy .sye pergi johor cz work laa miy .awk jage anak sye elok'elok taw .cakap dgn dorang ,daddy sayang dorang sangat'sangat .
miy :
 umm .alright .abs sy ? awak tak syg ke ? :(
diy : 
sayang laa miy . NOR SHAHMIN IZZAD akan sentiase sayang NUR NADIERA .

No comments:

Post a Comment